ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΟΙ ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΟΑΕΕ

Αποκλείονται οι 370 χιλ. ασφαλισμένοι που χρωστούν στον ΟΑΕΕ από τις εκπτώσεις στο φόρο ακινήτων, με βάση το κείμενο για τον Φόρο ακινήτων που διέρρευσε η κυβέρνηση στα ΝΈΑ.
Οι εκπτώσεις - λέει - που παρέχει ο ΕΝΦΙΑ σε περιπτώσεις φτώχειας (συνολικό οικογενειακό εισόδημα 9000, λιγότερα από 150 μέτρα συνολική επιφάνεια κτισμάτων), αίρονται αν ο φορολογούμενος ή η/ο σύζυγος οφείλουν στο δημόσιο ή τα ασφαλιστικά ταμεία.

!!! Με έκπτωση με χωρίς έκπτωση το ίδιο μου κάνει. ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ. Γιατί σε λίγο δε θα έχω να φάω, να ζεσταθώ, να πάρω  φάρμακα. Κι αυτοί όλο μου ζητούν, μου  ζητούν, μου ζητούν, από αυτά που δεν έχω, από αυτά που δεν εισπράττω. Μου ζητούν και με εκβιάζουν σαδιστικά με νέους φόρους, νέα μέτρα, νέα μνημόνια. Σαν τους βρυκόλακες μου ρουφάνε το αίμα, μου κλέβουν τη ζωή μέρα τη μέρα.
Γιατί σωπαίνω? Γιατί υπομένω? Γιατί δεν αντιδρώ?
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ https://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=267673266720037&id=264014927085871